Termeni și condiții

CUM COMAND?

  • Daca un produs pe care l-ati comandat nu mai este disponibil, veti fi notificat prin email.

  • De indata ce comanda a fost confirmata veti fi notificat prin email.

  • Daca doriti sa modificati / anulati comanda, va rugam sa ne contactati imediat prin email, la adresa contact@bast.ro . Daca ne contactati in aceeasi zi in care a fost plasata comanda, este posibil sa o modificam / anulam. Majoritatea comenzilor sunt expediate in urmatoarea zi lucratoare. In cazul in care comanda dumneavoastra a fost deja expediata, va rugam sa asteptati sa o primiti si sa urmati procedura de retu.

 

CUM PLATESC?

  • Puteti plati cu cardul, direct pe site-ul nostrum, cand plasati comanda. Acceptam Visa si Mastercard. Platile cu cardul se fac prin Banca Transilvania.

  • Puteti plati ramburs, in momentul in care primiti coletul, livrat de Fan Courier.

 

LIVRARE

  • Toate comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei sunt livrate prin Fan Courier.

  • Tariful pentru livrare este de 15 RON.

  • Pentru Comenzi peste 250 RON, livrarea este gratuita.

  • Pentru comenzi cu livrare in afara teritoriului Romaniei, va rugam sa ne contactati prin email, la adresa contact@bast.ro .

  • Majoritatea comenzilor sunt expediate in urmatoarea zi lucratoare.

  • Odata ce comanda a fost preluata de Fan Courier, veti primi un mesaj cu un numar AWB ce poate fi urmarit pe site-ul Fan Courier.

 

POLITICA DE RETUR

  • Bast.ro accepta returul comenzilor in termen de 14 zile calendaristice de la livrarea coletului (conform OUG 34/2014), fara penalitati si fara invocarea unui motiv, cu conditia ca produsele sa nu fie deteriorate sau folosite.

  • Pentru a efectua un retur, va rugam sa ne trimiteti un mail la adresa contact@bast.ro, care sa contina numele dumneavoastra, numarul comenzii, curierul folosit si IBAN-ul contului in care doriti sa se returneze contravaloarea produsului returnat.

  • Clientul va suporta costul legat de returnarea produselor.

  • Produsele returnate de catre client nu vor fi trimise cu ramburs, deoarece acestea vor trebui verificate, pentru a se putea restitui banii.

  • Coletul va fi returnat insotit de factura (copie sau original).

  • Produsele vor fi returnate in starea lor originala si in ambalajul original (ambalajul produsului trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrarea in depozitul nostrum).

  • Clientul are obligatia de a returna toate partile componente ale produsului returnat, in caz contrar Bast nu va restitui contravaloarea produsului in cauza.

  • In cazul in care coletul nu este insotit de facture (copie sau original), Bast nu isi asuma nici o respopnsabilitate privind returnarea banilor sau solutionarea problemei reclamate.

  • In cazul depasirii termenului de 14 zile, clientul isi pierde dreptul de a returna produsul.

  • Returnarea contravalorii produselor comandate de client se face doar prin transfer bancar. Pentru o comunicare cat mai eficienta, clientul ne va comunica prin email IBAN-ul. Contravalorii produselor comandate, va fi returnata in maxim 7 zile lucratoare de la data la care produsul ajunge in depozitul nostrum, daca intruneste toate conditiile descrise mai sus.

 

PROMOTII

  • Bast are dreptul de a anula / schimba orice promotie, fara a anunta in prealabil.

  • Promotiile pot fi in limita stocului disponibil.

  • Un singur cod de reducere poate fi aplicat pe comanda.